Suplovanie 24.3.2023
2.VH – 9.A – ANJ
v triede 9.A
Cieľ hodiny: Prebrať inzeráty s ponukou práce.
Na začiatku prosím overiť, či vo štvrtok žiaci robili zadanú robotu. Ak nie, urobiť prácu zadanú na štvrtok 23.3. (kliknúť na odkaz).
1. Uč. 46/4. Žiaci si prečítajú inzeráty s pracovnými ponukami. (Môže sa čítať nahlas, alebo môže čítať každý sám, podľa zváženie učiteľa.) Do zošita si napíšu názvy prác, ktoré sú v inzerátoch.
Napr. A/ hairdresser´s assistant
2. Uč. 47/5. Žiaci si prečítajú jednotlivé opisy a priradia ich k pracovným ponukám. Niektoré opisy sa hodia k viacerým ponukám. Možno urobiť ústne alebo písomne podľa zváženia učiteľa.
3. PZ 36/1 – vypracovať.
4. PZ 36/2 – vypočuť nahrávku a vypracovať.
5. PZ 36/3 – napísať o nejakej osobe. Možno napísať aj do zošita, ak by bolo v PZ príliš málo miesta na dopísanie.
5.VH – 7.A 2.skupina– ANJ
v triede 7.A
Cieľ hodiny: Precvičiť si dôkladne predprítomný čas. Zoznámiť sa s novými slovesami v „3. tvare“ (v minulom príčastí)
1. PZ 45/5, žiaci skúsia najprv vypracovať sami. Potom podľa nahrávky overiť správnosť.
2. Následne si žiaci do zošita vypracujú prekladové cvičenie. Všetky vety sa prekladajú v predprítomnom čase.
V cvičení žiaci použijú nasledovné slovesá (každé 1 krát)
break |
buy |
do |
find |
give |
leave |
paint |
play |
see |
stop |
swim |
take |
win |
write |
1 |
Urobil som si domácu úlohu. |
2 |
Vyhrali sme dva zápasy. |
3 |
Martin urobil mnoho fotografií. |
4 |
Pani Masonová napísala už ten list. |
5 |
Videl som ten film dvakrát. |
6 |
Plával som vo všetkých jazerách v našom kraji. (kraj = county) |
7 |
Šéf práve odišiel. |
8 |
Našiel som peňaženku s 50 dolármi. |
9 |
Moji rodičia kúpili nové auto. |
10 |
Už sme hrali proti FC Chelsea. |
11 |
Pozri! Pred domom zastavilo čierne auto. |
12 |
Pozri! Niekto rozbil okno. |
13 |
Pozri! Niekto namaľoval na stenu znak. |
14 |
Pozri! Martin mi dal túto pohľadnicu. |