Choď na obsah Choď na menu
 


Suplovanie 19.1.2023

18. 1. 2023

1.VH – 9.A – ANJ  

v 9.A

 

Cieľ hodiny: Začať lekciu č. 3. Zoznámiť sa s podmieňovacím spôsobom.  

 

1. Uč. str. 32. Rozhovor v cvičení 32/2a si pustiť ako nahrávku. Možno pustiť dvakrát. Žiaci si môžu potom prečítať sami.

 

2. Žiaci si do zošita urobia tabuľku, ktorá je v učebnici nad rozhovorom. Do tabuľky si vypíšu podľa rozhovoru údaje.

 

3. Vysvetliť, že slovíčko would sa používa na tvorenie podmieňovacieho spôsobu. Za ním nasleduje plnovýznamové sloveso v základnom tvare.

Príklad: I would go with you.    Išiel by som s tebou.

 

4. Uč. 33/3a – prepísať do zošita, doplniť chýbajúce tvary. V ukážke nájdeme k slovu would:

celý aj skrátený tvar

otázku

zápor

 

5. PZ 24/2, 3 – vypracovať (prípadne zadať ako DÚ).

 

 

2.VH – 7.A 1.skupina – ANJ  

v 7.A

 

Cieľ hodiny: Zoznámiť sa s príbehom Virtual Soap a porozumieť mu.  

 

1. Uč. str. 38. Pustiť príbeh ako video . Možno pozrieť viackrát. Následne si žiaci prečítajú príbeh z učebnice – môžu sa rozdeliť úlohy.

 

2. Uč. 39/2 – vypracovať do zošita. Ak je veta pravdivá, stačí ju prepísať. Ak je nepravdivá, treba ju napísať pravdivo.

 

3. PZ 30/1 – vypracovať. Toto cvičenie sa treba naučiť na najbližšiu hodinu na skúšanie.

 

4.VH – 8.A 1.skupina – ANJ  

v 8.A

 

V prípade spojenej hodiny môžu žiaci pracovať s 2. skupinou.

 

Cieľ hodiny: Precvičovať dialógy u doktora. 

 

1. Uč. 37/7a. Vety, ktoré hovorí doktor, si napísať do zošita, ku každej urobiť aj slovenský preklad.

 

2. PZ 29/6. Najprv si žiaci skúsia urobiť sami, potom si môžu vypočuť nahrávku, z ktorej si overia, či majú dialóg správne.

 

3. PZ 29/4, 5 – vypracovať.

 

 

5.VH – 5.A 1.skupina – ANJ  

v 5.A

 

V prípade spojenej hodiny môžu žiaci pracovať s 2. skupinou.

 

Cieľ hodiny: Preberať tému „škola“, naučiť sa názvy vyučovacích predmetov. 

 

1. PZ 28/1, 2, 3. K cvičeniu 3 si treba pustiť nahrávku.

 

2. Podľa uč. str. 34-35 napísať do zošita niekoľko viet o NAŠEJ škole + rozvrh hodín našej triedy.

 

 

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.